onsdag 25. juli 2012

Noen fine typer

Jeg har blitt kjent med to fine fyrer. De er bilmekanikere og jobber på verkstedet nedi gata her. Jeg pleier å sitte drikke kaffe og slarve med dem mens de skifter olje på bilen min. Topp karer! 

Dette er to kjenninger på bilverkstedet,  "Nakenfolka" kalles de. De er en viktig brikke på bilverkstedet.  De har vanket her i mange år og har ingen planer om forsvinne med det første.  Er det noen som har peiling på bil, så er det disse damene her. 

Egentlig er dette tegninger jeg lager på jobb. Sommerdesignkontoret. Jeg skal lage ei blekke som visualiserer og forklarer ett og annet om olje og renslighet. 

Her har de fått på seg klær. Og fått av noen kilo?  Det er pussig hvor forskjellig man kan se ut med,- og uten klær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar